Sunday, November 2, 2008

Rumah Terbuka SSL

Semalam iaitu pada tanggal 2 November 2008 telah berlangsungnya satu majlis rumah terbuka di Villa Wangsamas sempena Hari Raya Aidulfitri yang lepas dan mungkin juga merangkap menyambut Hari Deepavali (maafkan saya jika fakta ini salah). Tuan rumah Tuan Syed dan anaknya Syaza Liyana (tetamu khas E82B) telah menyambut kami dengan mesra. Kami sungguh gembira.

Bilangan rakan2 yg hadir amatlah memberangsangkan. Jike dikumpulkan dan digabungkan, agaknye boleh main futsal 2 jam di Prima Avenue Cyberjaya, buat 4 team dan boleh main tanpa pancit. Antara rakan2 yg hadir :


Secara keseluruhan aktiviti ini amat meriangkan bak kata pepatah melayu 'its was freaking awesome! '. Tapi layanan yang paling best sekali ialah drpd adik Liyana encik Abdullah. Dia ni kecik2 dah hensem dah besar taktau la macamane. Budak kecik mmg honest. Ramai gak yang die kate hensem tapi Alep dan Apai mmg kena yg paling honest : die panggil Barney !! 


Rase2nye takde ape lagi yg nk diceritekan. Gamba byk sgt sampai tak larat nk ditayangkan kat sini. Oleh itu anda smua kena gerak pegi Flickr Amri Akib sbb die jadi official photographer haritu, kutip points lebih drpd Tuan Syed. >.< sila click sini.

No comments: