Saturday, November 1, 2008

Pendahuluan


Selamat petang kepada anda yang berada di Kuala Lumpur dan sewaktu dengannya. Pada hari ini lahir sa-buah blog yang diberi nama 'Lullabies to Paralyze' dibuat khas untuk tatapan ramai yang menjurus kepada hal ehwal semasa yang berlaku di sekitar Lembah Kelang, dan juga Cyberjaya khususnya di persekitaran E82B Cyberia.

Buat anda yang tidak tahu E82B ialah sebuah rumah yang penuh dengan emosi, keriangan, ketaksuban dan juga pelbagai kerenah anak-anak muda di zaman sekarang. Penghuni-penghuni nya ialah Amirul Hazley, Amirul Sazwan, Muhammad Aliff, Mohd. Amri, Mohd. Faidhi, dan Faliq Rizal. Penghuni terbaru Udin Edzany tidak dapat dikesan. Tetamu khas ialah Syarifah Syaza Liyana. Ketua Kg. Mohd. Nafidz Razak hilang kawalan dan telah pulang ke kg. halaman.

Tujuan sebenar blog ini dilahirkan adalah untuk memperingati suatu kejadian atau pun lebih suka saya katakan satu anugerah dari ilahi yang tidak ternilai harganya. Kejadian yg saya maksudkan adalah lawatan anak2 E82B ke Pulau Pinang. Tetapi bak kata pepatah melayu 'menyeluk perkasam biar sampai ke pangkal lengan'. Janganlah disia2kan kesempatan untuk mem-blog untuk kawasan persekitaran rumah anda.

Sekian hingga kita berjumpa lagi.

Pft.

Peringatan : Kami manusia normal dan tidak melakukan sikap2 luar tabie' seperti hubungan sejenis dan lain2. Alamat blog ini hanya diadaptasi dari sebuah majalah terkenal di tanah air. Harap maklum

12 comments:

hazley banuri said...

wahhh...mmg "nana tanjung" la cmnih..hahha..siot gler name website..mmg champ gler..

SSL said...

hahaha coool gila oh.

u la ni gi baca g spot betul.

faidhi said...
This comment has been removed by the author.
faidhi said...

wow. mmg sgt cool. tp just to make things clear, aku saje bwk korang tgk2 persekitaran penang. bkn sesat. gile kat kl sesat, tmpat sndiri pon sesat. malu oh! demm.

hazley banuri said...

bkn salah i baca,salah u la gi bawak magazine tuh

SSL said...

nasib baik belanje makan. sesat dimaafkan.

i bawak tak sempat nak bace pun lg. u siap boleh apply ;p

Aliff Ali Azizan said...

tapi aku apply mcm tak memberansangkan la..

amberry said...

waaa begitu pantas dan tangkas tercipta blog ni..tp tinggal lg 2 tahun je lg nieh..mari bykkan event..hahaha...nnt kite sumbatkan cite2 lame skali..kumpulkan gamba2..hidup in between scrotum and anus !!..err..len mcm je bunyik nye?

p/s : jgn terkejut kalo tibe2 kat e-82-b ade byk magazine2 COSMO..

Buri Buri Studio said...

Wah, nice. E82B ade blog dah. oh? :D ngapngapngap. maju la e82b. harap2 nk masuk area ruma korang pakgat kasi jalan. slamat!

SSL said...

OMG ALEP !!!!!!!

hazley banuri said...

pada pendapat aku la alep..ko kne org lain buatkn la..aku try pn mcm x bape "nana tanjung" la..nnt aku try kt ko dhtu ko try kt aku plak ye

Aliff Ali Azizan said...

takpela baik aku lancas sendiri lagi NANNAAAA TANJUNGGGGGGGGGGGGG !!!!